Schrijf in op onze nieuwsbrief en ontvang de laatste aanbiedingen en acties.
Voor elke nieuwe aanmelding voor onze nieuwsbrief schenkt Bordenmax 2 EUR aan de organisatie die wij die maand steunen. Lees meer.
Stickers, 260x100 mm, Vinyl, Zelfklevend
Prijs incl. BTW
Productinformatie
Type:
Stickers
Breedte:
260 mm
Hoogte:
100 mm
Dikte:
0,175 mm (175µ)
Materiaal:
Vinyl
Bevestiging:
Zelfklevend
Productomschrijving
Wat wil je verkopen? Met een duidelijk 'Te koop'-bord laat je de omgeving zien dat iets te koop is en vergroot je de kans op verkoopsucces. Bepaal wat je wilt verkopen: de auto, de boot, het huis of misschien de inboedel. Bepaal ook welke kleuren en vormen het bordje moet krijgen en waarvan het gemaakt moet worden.
Op een vrijmarkt is een kartonnen bord voldoende om te laten zien wat je verkoopt. Een zelfgemaakt bord kan echter een onprofessionele indruk maken als je je huis, je auto of iets anders van grote waarde verkoopt. Als je meer tijd aan het ontwerpen van het bord besteedt, vergroot je de kans op verkopen.
Het meest voorkomende 'Te koop'-bord is waarschijnlijk het bord dat bij de verkoop van een huis wordt gebruikt. De makelaar heeft in zo'n geval een kant-en-klaar bord dat aan of bij het huis wordt geplaatst. Uiteraard kun je ook een zelfontworpen bord ophangen. Dit is vooral van belang als je ervoor kiest om je huis zelf te verkopen, om de makelaarskosten te drukken.
Het is belangrijk om eventuele informatie over het pand of de openhuis-datum op het bord te zetten. Het is tegenwoordig erg modern om een QR-code op het bord te zetten. Zo kunnen voorbijgangers met hun smartphone de code scannen, om direct meer informatie te lezen over het huis dat te koop staat.
Een effectieve manier om een auto te verkopen is om een 'Te koop'-bordje aan de achterruit te bevestigen, zodat de omgeving weet dat de auto te koop staat. Geef genoeg informatie over het voertuig, de prijs en niet onbelangrijk, je contactgegevens. Dit bord kan vergeleken worden met een advertentie op Marktplaats. Hoe duidelijker het bord is, hoe groter de kans dat iemands interesse wordt gewekt.